Zhakuj swoją drogę na stronę 1 w Google Serps

To nigdy nie jest łatwe do rankingu dla konkurencyjnej frazy kluczowej w Google.co.uk. Ale dodaj konkretną lokalizację geograficzną do frazy kluczowej i nagle staje się ona „Lokalnym zapytaniem”. To sprawia, że łatwiej jest uplasować się w rankingu, pod warunkiem, że używasz lokalnych cytatów SEO.

Zwiększenie widoczności i ruchu z innych platform

Lokalne SEO cytaty nie dotyczą tylko Google (chociaż Google dominuje w branży wyszukiwania z 91% udziałem). Istnieją inne lokalne platformy marketingowe, które są popularne wśród kupujących, takie jak Yelp, Yellowpages, Apple Maps i TripAdvisor. Jeśli Twój konkurent dumnie zajmuje pierwsze miejsce w wyszukiwaniu lokalnym Google, zawsze możesz skierować swoje wysiłki w stronę tych mniejszych, aczkolwiek renomowanych platform, które posiadają własną bazę lojalnych czytelników.

Niektóre z tych platform pozwolą Ci również na skonfigurowanie ukierunkowanych reklam i rozszerzonych list dla lokalnych kupujących. Możesz użyć tych funkcji, aby zwiększyć świadomość na temat swojej firmy, lub do generowania więcej prowadzi. Z czasem algorytm Google będzie automatycznie wykrywał Twoje cytaty na tych stronach, co powinno pomóc w poprawieniu Twoich rankingów w Google.

Zdobądź przewagę dzięki społeczności

Wśród konsumentów rośnie ruch na rzecz robienia zakupów lokalnie, ponieważ pomaga to lokalnym społecznościom rozwijać się. Jeśli jesteś dumnym lokalnym biznesem, który przyczynia się do rozwoju społeczności i kupuje od innych lokalnych sprzedawców, dlaczego nie pochwalić się tym jako częścią swoich referencji? Lokalne cytaty SEO to świetny sposób, aby dać kupującym znać, że wspierasz inne lokalne firmy. Będzie to miało pozytywne odzwierciedlenie w opiniach o Twojej firmie i pomoże Ci nawiązać trwałe relacje z lokalnymi kupującymi. W skrócie, to jest powtarzalny biznes. Nie wspominając już o tym, że może to dać Ci coś bardziej korzystnego, np. możliwość sponsorowania lokalnej drużyny sportowej. Więcej o lokalnym SEO znajdziesz na https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/.

Jest to model marketingowy o niskich kosztach i wysokim ROI

Lokalne SEO może być bardziej opłacalne w porównaniu do innych form marketingu cyfrowego, takich jak SEO, reklamy Pay-Per-Click lub prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych. Chociaż nie ma studiów przypadku, które możemy przedstawić na poparcie tej teorii, jest to ogólnie przyjęty fakt wśród agencji marketingowych. To sprawia, że jest to idealne rozwiązanie dla małych firm, prawda? Poświęć mniej czasu i pieniędzy, zyskaj większy ruch i widoczność.

Wykorzystaj szybko rosnący ruch z wyszukiwarek mobilnych

Udział ruchu internetowego pochodzącego z urządzeń mobilnych stale wzrastał w ciągu ostatniej dekady. W 2020 roku stanowił on aż 50,81% globalnego ruchu na stronach internetowych. Nie będzie zbyt daleko idącym założeniem, że duża część tego ruchu będzie miała włączoną lokalizację na swoich telefonach komórkowych. To bardzo dużo osób korzystających z wyszukiwarek, które mogą być geograficznie przyporządkowane do konkretnych lokalizacji.

Zdobądź przewagę nad konkurencją

Wiele z technologii, które napędzają lokalne SEO, jest dość nowych, takich jak wyszukiwanie głosowe czy Mapy Google. Dla tych, którzy nie wiedzieli, Mapy Google pozwalają użytkownikom na bezpośrednią komunikację z firmami. Jak zaznacza https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/, wyszukiwanie głosowe powoli, ale systematycznie zyskuje na znaczeniu i popularności. W związku z pandemią Covid-19 coraz więcej osób przestawia się na technologię wyszukiwania bez użycia rąk, aby uniknąć dotykania skażonych powierzchni. 55% użytkowników korzysta już z wyszukiwania głosowego.

Jak wiele firm optymalizuje się pod kątem wyszukiwania głosowego? Niewiele

Lokalne cytaty SEO to świetny sposób na zoptymalizowanie firmy pod kątem wyszukiwania głosowego. Następnym razem, gdy użytkownik uruchomi wyszukiwanie głosowe na swoim smartfonie, pytając o sklep lub firmę w pobliżu, Twoja firma może pojawić się na liście wyszukiwania. Istnieje prawdopodobieństwo, że Twoi konkurenci nadal nie są świadomi tej nowej technologii. Ale teraz już tak. Jest to świetna okazja dla Ciebie, aby uzyskać przewagę nad konkurencją w lokalnym SEO.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here