Social Media

Social Media są głównym łącznikiem między firmą a klientem. Między podmiotem a odbiorcą. To dzięki nim można budować wizerunek swojej marki i docierać do większej liczby osób i to na całym świecie. W samej Polsce aktywnymi użytkownikami social media jest aż 19 milionów Polek i Polaków. To kopalnia złota jeśli chodzi o rozszerzenie swojego pola odbiorców. W dobie portali społecznościowych mamy szansę na zdobywanie rozpoznawalności, jak nigdy wcześniej. Zobacz dlaczego warto prowadzić firmowe portale społecznościowe.

Zalety social media

Jeśli jeszcze nie przekonały cię wielkie liczby, to jest kilka innych zalet social media, o których możesz nie wiedzieć. Portale społecznościowe stały się ogromnym kanałem przepływu informacji. W przeciągu sekundy możesz dowiedzieć, co się dzieje na drugim końcu świata. Tak samo twoja firma może być wyszukiwana nie tylko w kraju, ale i za granicą. Oczywiście jeśli ci na tym zależy. Wszystko uwarunkowane jest od tego jaki rynek cię interesuje i do jakiego grona osób chcesz dotrzeć. Pojęcie globalnej wioski, które odnosi się do internetowych połączeń międzynarodowych pozwoliło stworzyć nowy rodzaj społeczeństwa. Można powiedzieć, że każdy użytkownik Facebooka, to jego obywatel. Tak samo Instagrama, czy LinkedIn. Prowadzenie social media pozwala na rozległą komunikację. Jest polem do kreowania wizerunku marki, pozyskiwania nowych klientów i ich zaufania. Jednocześnie w prosty sposób możesz ich zaangażować w to co robisz, poprzez opcję komentarzy i udostępniania. Im więcej klientów, tym więcej zysku.

Prowadzenie social media https://efectownia.pl/prowadzenie-social-media/ jest też tanią opcją reklamy. Posty sponsorowane w porównaniu do kupowanych banerów na innych portalach i stronach www to grosze. Podsumowując: największymi zaletami firmowych social media jest możliwość budowania zasięgu w sieci, pozytywnego wizerunku marki oraz stworzenie platformy komunikacyjnej z klientem.

Dlaczego powinieneś prowadzić firmowe Social Media?

We współczesnych czasach, jak cie nie ma na Facebooku, to znaczy, że nie istniejesz. I o ile w życiu osobistym jest to może trochę przerysowane stwierdzenie, to w kontekście biznesu jest jak najbardziej prawdziwe. To w sieci, a w tym na portalach społecznościowych znajdują się twoi klienci. Nie prowadząc social media sam zamykasz firmie drogę rozwoju. Social media są darmowe, nie płacisz za korzystanie z nich. Jedyne co musisz zainwestować to trochę swojego czasu, jednak ten zdecydowanie przełoży się na zyski finansowe.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here