Wybór siedziby firmy nigdy nie jest zadaniem łatwym. Na późniejsze zadowolenie i efektywność pracy wpływa wiele czynników, takich jak chociażby lokalizacja, wielkość pomieszczeń czy obecność miejsc parkingowych przed budynkiem. Poznajcie najważniejsze aspekty wyboru siedziby firmy, zanim przystąpicie do oglądania powierzchni biurowych dostępnych w poszczególnych miastach.

Aspekt pierwszy: wielkość miasta

Niektóre biznesy są mocno zakotwiczone w konkretnej rzeczywistości i trudno oderwać je od miejsca, w którym funkcjonują. Mowa na przykład o firmach szkoleniowych, biurach nieruchomości czy firmach doradztwa biznesowego. Oddziałują one na inne podmioty i docierają do klientów zakorzenionych w konkretnej rzeczywistości biznesowej, muszą więc być dobrze dla nich dostępne i znające realia danego rynku. Inną kwestią jest to, że o wiele łatwiej pozyskać dobrego klienta w dużym mieście, gdzie znajduje się naturalnie większy rynek na nasze usługi aniżeli w małym prowincjonalnym miasteczku. Nic więc dziwnego, że lokale użytkowe Warszawa cieszą się tak dużą popularnością.
Aspekt drugi: lokalizacja

Samo miasto to jednak nie wszystko. Potrzebne jest jeszcze dobre miejsce, przyjazne w takim samym stopniu dla pracowników firmy, jak też dla jej klientów i kontrahentów. Dlatego też biura w Warszawie mogące poszczycić się najlepszą lokalizacją (m.in. te na Domaniewskiej,  przy Alei Jana Pawła czy na Smolnej) są dość kosztowne, ale też cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony przyszłych wynajmujących. Znany adres to również świetna reklama dla konkretnej firmy – to podkreślenie jej statusu i rangi. Dobry adres rodzi też większe poczucie zaufania wśród przyszłych klientów.

Aspekt trzeci: miejsca parkingowe

Prestiżowe biura mogące poszczycić się najbardziej prestiżowymi lokalizacjami w śródmieściu powinny spełniać jeszcze jeden warunek – gwarantować dostęp do miejsc parkingowych zarówno pracownikom obiektów, jak też ich klientom. W dużych zatłoczonych miastach niestety nie zawsze o to łatwo. Wiele osób nie wyobraża sobie poruszania się po największych polskich miastach w godzinach pracy inaczej niż samochodem, toteż istnieje naturalna potrzeba ku temu, aby miały one możliwość pozostawienia swojego auta w bezpiecznym miejscu, niezbyt nieodległym od siedziby firmy. Wówczas każdorazowa wizyta w siedzibie firmy nie będzie wiązała się ze stresem wynikającym z poszukiwania miejsca do zaparkowania czy wręcz spóźnianiem się do pracy z tego powodu. Zdecydowanie lepiej zacząć dzień w spokoju i mieć pewność, że dojazd do pracy będzie przebiegał bez większych utrudnień.

Aspekt czwarty: architektura budynku

Dobrze zaprojektowany nowoczesny biurowiec zapewnia nie tylko optymalną ilość naturalnego światła i przestrzeni pracownikom, ale również zapewnia odpowiedni układ komunikacyjny, ułatwiający szybkie i sprawne poruszanie się po obiekcie. Odpowiednio wykonany budynek biurowy to także elegancki design w najlepszym stylu, który stanowi optymalne warunki do pracy, ale też przerw na lunch. Wynajem biur kraków oferuje atrakcyjne biurowce w nowoczesnym wydaniu dla firm, które stawiają na rozwój i nie stoją w miejscu. Współczesne myślenie o biznesie pokazuje, że na procesy twórcze pracowników i efektywność ich pracy wpływają nie tylko takie czynniki jak odpowiednie zarządzanie ludźmi, dobra atmosfera pracy i odpowiednie wynagrodzenie, ale także układ przestrzenny i kolory, jakie otaczają ludzi podczas długiego dnia ich pracy. Dlaczego więc nie dać im takich warunków, które pozwolą wycisnąć z nich to, co najlepsze?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here